معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به یزد سفر می‌کند
کد خبر: 4113516
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به یزد سفر می‌کند

همزمان با سفر هیئت دولت به استان یزد، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به این استان سفر می‌کند.

علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با سفر هیئت دولت به استان یزد، علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به این استان سفر می‌کند و در جریان فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی استان قرار خواهد گرفت.

حسین دشتی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه‌های این سفر به ایکنا گفت: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای ورود به استان، از مرکز پشتیبانی سامانه حمد بازدید خواهد کرد.

وی ادامه داد: در ادامه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان بافق که هزار مترمربع زیربنا دارد و از سال ۹۳ تاکنون احداث آن طول کشیده است، با حضور وی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

دشتی نشست با مدیران مؤسسات قرآنی استان و دیدار با فعالان جبهه فرهنگی را از دیگر برنامه‌های سفر وی به این استان برشمرد و افزود: در روز پنجشنبه طرح «جهاد تبیینی نور هدایت» که به همت مؤسسه معارف اهل بیت(ع) در حال برگزاری است، معرفی و معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در جریان این طرح قرار خواهد گرفت.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره ارشاد یزد گفت: بازدید از استودیوی قرآنی و گزارش فعالیت‌های جامعه عصر در استان، جلسه با هیئت‌مدیره اتحادیه قرآنی استان، شرکت در دیدار رئیس محترم جمهور با نخبگان و فعالان قرآنی استان از دیگر برنامه‌های سفر معاف به استان است.

انتهای پیام
captcha