محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی در گنبدکاووس
کد خبر: 4114031
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲

محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی در گنبدکاووس

جمعی از مردم، طلاب و روحانیون در اجتماعی امروز، ۲۱ دی‌ماه در مدرسه علمیه منتظری گنبدکاووس اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به مرجعیت و ولی‌فقیه را محکوم کردند.

حجت الاسلام ترابی امام جمعه کنبدکاووسبه گزارش ایکنا از گلستان، جمعی از مردم، طلاب و روحانیون در اجتماعی امروز، ۲۱ دی‌ماه در مدرسه علمیه منتظری گنبدکاووس اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به مرجعیت و ولی‌فقیه را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» سابقه طولانی در توهین به مقدسات اسلامی دارد، اخیرا نیز به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرجعیت دینی و مقدسات و ارزش‌های دینی و ملی اهانت کرد.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه حضور پرشور مردم در صحنه و مقاومت پاسخ قاطعانه‌ای به این هتاکی‌ها است، افزود: امروز انقلاب اسلامی به خود افتخار می‌کند که ملتی بیدار و هوشیار و حاضر در صحنه و حوزویانی انقلابی و پیشرو در انقلابی‌گری دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان همیشه در موقعیت‌های با توطئه‌های مختلف قصد براندازی نظام را داشتند، لذا باید در مواقع حساس گوش به فرمان رهبری باشیم و با صلابت در صحنه حضور داشته باشیم.

حجت‌الاسلام ترابی با بیان اينکه دشمنان از حضور پرشور مردم در صحنه هراس دارند، گفت: توطئه‌های دشمنان تمام شدنی نیست لذا باید هوشیار بوده و در این راه از جهادتبیین که مورد نظر مقام معظم رهبری است غافل نشویم.

همچنین در این مراسم حاضران با سردادن شعارهایی علیه فرانسه، آمریکا و اسرائیل اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کردند و خواستار برخورد با آنها شدند.

 

 

 

انتهای پیام
captcha