آغاز کارگاه‌های فنون تلاوت قرآن در کانون شهید جهان‌آرا در اهواز
کد خبر: 4115029
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

آغاز کارگاه‌های فنون تلاوت قرآن در کانون شهید جهان‌آرا در اهواز

مدیر دارالقرآن امام هادی(ع) بسیج شهید جهان‌آرا با اشاره به آغاز کارگاه‌های تخصصی هنر و فنون تلاوت قرآن کریم در این دار‌القرآن گفت: کارگاه‌های «صوت و لحن» و «وقف و ابتدا» از پنج شنبه 22 دی در کانون شهید جهان‌آرا آغاز شده‌اند. 

آموزش قرآنسیدنعیم فاضلی، مدیر دارالقرآن امام هادی(ع) بسیج شهید جهان‌آرا، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به آغاز کارگاه‌های تخصصی هنر و فنون تلاوت قرآن کریم در این دار‌القرآن گفت: کارگاه‌های «صوت و لحن» و «وقف و ابتدا» از پنج شنبه 22 دی در کانون شهید جهان‌آرا آغاز شده‌اند. 

وی ادامه داد: عبدالکاظم حیدری و قاسم بستانی مدرس این دو کارگاه هستند که قرار است به صورت هفتگی پنج‌شنبه‌ها ادامه پیدا کنند. طبق برنامه ریزی انجام شده کارگاه وقف و ابتدا در سه جلسه برگزار خواهد شد.

فاضلی افزود:  جاسم حسینی‌زاده، ناصر دغاغله، ناجی حیدری و حسین محمدی دیگر مدرسان در بخش آقایان و سنا منبوهی، خیریه عچرش و زالی‌پور مدرسان کارگاه‌های بانوان خواهند بود.

به گفته مدیر دارالقرآن امام هادی(ع) بسیج شهید جهان‌آرا هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، شناسایی استعدادهای قرآنی است و پیش نیاز شرکت در این کارگاه‌ها،  توانایی قرائت صحیح و روان قرآن است.  

وی در پایان اظهار کرد: کارگاه‌های دارالقرآن سه ماهه و به صورت حضوری و مجازی برنامه‌ریزی شده است. در طول دوره نشست‌های علمی و بصیرتی برنامه ریزی شده‌اند که برخی از موضوعات آنها «نزاهت قرآن از تحریف»، «بررسی مسائل فقهی مربوط به قرآن»، «رسالت جامعه قرآنی در جهاد تبیین» است. 

انتهای پیام
captcha