اعتکاف دانشگاهیان با شعار اقتدار معنوی در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 4116680
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

اعتکاف دانشگاهیان با شعار اقتدار معنوی در مشهد برگزار می‌شود

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مسئول برگزاری اعتکاف دانشگاهیان گفت: آیین معنوی اعتکاف دانشگاهیان با شعار اقتدار معنوی در مساجد امام علی(ع)، حضرت زهرا(س) و امام رضا(ع) دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

اعتکافبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابوالقاسم دانش، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مسئول برگزاری اعتکاف دانشگاهیان، اظهار کرد: اعتکاف ایام البیض در روزهای 13، 14 و 15 ماه رجب مصادف با 15، 16 و 17 بهمن‌ماه با حضور جامعه دانشگاهی در مساجد امام علی(ع)، حضرت زهرا(س) و امام رضا(ع) دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود که محل اعتکاف آقایان مساجد امام علی(ع) و امام رضا(ع) و محل اعتکاف بانوان هم مسجد حضرت زهرا(س) خواهد بود.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام اعتکاف دانشگاهیان که ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان بوده از یکم تا هفتم بهمن‌ماه انجام می‌شود و این زمان قابل تمدید نخواهد بود و علاقه‌مندان به شرکت در این آیین معنوی می‌توانند تا ساعت 24 روز جمعه هفتم بهمن‌ماه به آدرس اینترنتی yun.ir/fp0l39 مراجعه کنند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص هزینه ثبت‌نام معتکفان، گفت: هزینه تمام شده برای هر نفر بین 500 تا 600 هزار تومان بوده، اما برای معتکفان دانشگاهی تخفیفات 40 تا 80 درصدی لحاظ شده و هزینه ثبت‌نام برای دانشجویان 110 هزار تومان، برای کارکنان 250 هزار تومان و برای اساتید 350 هزار تومان خواهد بود، مبلغی که باید در زمان ثبت‌نام به صورت اینترنتی پرداخت شود.

دانش بیان کرد: ظرفیت ثبت‌نام با توجه به شرایط بحرانی کرونایی محدود بوده و بین 30 تا 50درصد فضای موجود پذیرش خواهند شد و اگر میزان ثبت‌نام بیش از ظرفیت مجاز بود قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد.

وی اظهار کرد: مشهد در حال حاضر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد و فعلاً امکان پذیرش تا سقف 50درصد وجود دارد، اما اگر تا زمان برگزاری این آئین معنوی تغییری در رنگ‌بندی صورت گرفت این میزان کاهش می‌یابد و در صورت رسیدن به وضعیت زرد 40 درصد و رسیدن به وضعیت‌‌های نارنجی و قرمز 30درصد ظرفیت موجود پذیرش خواهند شد.

مسئول برگزاری اعتکاف دانشگاهیان تأکید کرد: از معتکفان می‌خواهیم که در زمان حضور در این آیین معنوی ملزومات فردی را که شامل 2 عدد پتو، یک عدد بالش، بشقاب، لیوان، قاشق، چنگال، فلاسک چای و قرآن و مفاتیح بوده به همراه داشته باشند.

دانش گفت: اعتکاف دانشگاهیان که با شعار اقتدار معنوی برگزار می‌شود با همکاری مدیریت فرهنگی دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی مشهد و نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در این دو دانشگاه‌، و هیئت سیدالشهداء(ع) و مکتب‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha