یزد دبیرخانه پایگاه «انتظار و مهدویت» در پیام‌‎رسان‌های داخلی شد
کد خبر: 4122805
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

یزد دبیرخانه پایگاه «انتظار و مهدویت» در پیام‌‎رسان‌های داخلی شد

مسئولیت دبیرخانه پایگاه مجازی «انتظار و مهدویت» قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز در پیام‌رسان‌های داخلی به استان یزد واگذار شد.

دبیرخانه پایگاه «انتظار و مهدویت»به گزارش ایکنا از یزد، روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اعلام کرد: طی حکمی‌ از سوی میکائیل باقری، مدیرکل امور قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش مسئولیت دبیرخانه پایگاه مجازی «انتظار و مهدویت» قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز در پیام رسان‌های داخلی به استان یزد واگذار شد.

وی در این حکم خطاب به محمدکاظم رحیمی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد آورده است: 

«ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون با عنایت به ضرورت تداوم فعالیت در فضای مجازی و نظر به تعهد و تجارب ارزشمند همکاران حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آن اداره کل در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان مسئولیت دبیرخانه پایگاه مجازی «انتظار و مهدویت» قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز در پیام رسان‌های داخلی به آن اداره کل واگذار می‌شود.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) با نظارت تیم ستادی قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های آن استان و استان‌های سراسر کشور اهتمام لازم نسبت به اجرایی شدن موارد ذیل صورت گیرد:

  1.  برگزاری جلسات و کارگروه‌های تخصصی و استفاده حداکثری از ظرفیت رابطان استان‌ها.
  2. اجرای فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی جهت معرفی پایگاه و جذب حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان استان‌ها، مناطق و مدارس سراسر کشور در پایگاه.
  3. هدایت مباحث و فعالیت‌های پایگاه مجازی بر اساس مفاد اسناد بالادستی و شیوه‌نامه قرارگاه.
  4. رصد و ارزیابی وضعیت تحقق اهداف و مأموریت‌های تعریف شده پایگاه و اتخاذ تصمیمات کنشی مناسب در جهت توسعه فعالیت‌های انتظار و مهدویت مبتنی بر گزارشات تحلیلی و اصله.
  5. تمهید مقدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم برای فعالیت مؤثر و منسجم رابطان پایگاه مجازی.
  6. نظارت بر عملکرد رابطان پایگاه مجازی.
انتهای پیام
captcha