جامعه امروز نیازمند آموزه‌های اخلاقی پیامبر(ص) است
کد خبر: 4122975
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

جامعه امروز نیازمند آموزه‌های اخلاقی پیامبر(ص) است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: در عصر حاضر بیش از هر زمان دیگری نیازمند آموزه‌های اخلاقی، رفتاری، اجتماعی و تبیین سیره و روش پیامبر اعظم(ص) هستیم.

جشن مبعث

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 30 بهمن‌ماه در جشن سالروز بعثت رسول گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) در سالن اداره‌کل آموزش وپرورش استان، ضمن تبریک بعثت پیامبر اسلام به همه مسلمانان جهان، اظهار کرد: عید مبعث عید انسانیت است و سرفصل مهمی در تحولات تاریخ ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه عید مبعث برگ زرین تاریخ اسلام و شکوهمندترین لحظه تاریخ است، افزود: آخرین فرستاده خداوند همراه با کامل‌ترین دین با برآورده کردن نیازهای فکری، معنوی و سیاسی به رسالت مبعوث شد و عید مبعث از ایام‌الله محسوب می‌شود. رخداد مبعث این پیام را می‌رساند که پیامبر گرامی اسلام برای یاددادن و آگاه‌کردن انسان‌ها برانگیخته شده است. ایشان برانگیخته شدند تا مکارم اخلاق را به اوج برسانند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه اولین گام در بعثت با خواندن آغاز و سبب دانایی و زنده شدن انسانیت شد، تصریح کرد: اولین انقلاب در مبعث انقلاب فرهنگی بود که آموزش و پرورش در زمینه ترویج اهداف و نتایج بعثت و الگو قرار دادن فضایل اخلاقی پیامبر(ص) باید الگو باشد.

یادآور می‌شود، مولودی‌خوانی در وصف فضایل و مکارم پیامبر اسلام(ص) و تجلیل از کارکنانی که نام زیبای محمد را داشتند، از سایر ویژه‌برنامه‌های این جشن بود.

انتهای پیام
captcha