برگزاری مسابقه انشای نماز مسابقات قرآن، عترت و نماز در خوزستان
کد خبر: 4123053
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

برگزاری مسابقه انشای نماز مسابقات قرآن، عترت و نماز در خوزستان

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری مسابقه انشای نماز مرحله قطبی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در استان خبر داد و گفت: این مسابقه فردا اول اسفند به صورت آنلاین در سطح استان برگزار می‌شود.

مسابقه انشای نمازجاسم حسینی‌زاده، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری مسابقه انشای نماز مرحله قطبی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در استان خبر داد و گفت: این مسابقه فردا اول اسفند به صورت غیر حضوری و آنلاین راس ساعت ۹ به مدت ۹۰ دقیقه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: ۱۶۰ دانش آموز دختر و ۱۶۰ دانش آموز پسر متوسطه اول و متوسطه دوم در این مسابقه، انشای خود را با موضوع نماز می‌نویسند و به شناسه‌های معرفی شده در شبکه شاد ارسال می‌کنند.

حسینی‌زاده افزود: نفرات برتر مسابقه به مرحله نخبگان این مسابقات که از سیزدهم تا پانزدهم اردیبهشت به میزبانی شهرستان گتوند برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان همچنین از آغاز هجدهمین دوره جشنواره‌های قطبی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز استان خوزستان از هفته جاری خبر داد و گفت: این مسابقات در سه قطب رامشیر، کارون و لالی برگزار خواهند شد که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود. 

انتهای پیام
captcha