اعلام زمان برگزاری مسابقات قرآن دانشگاه پیام‌نور خوزستان
کد خبر: 4123718
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

اعلام زمان برگزاری مسابقات قرآن دانشگاه پیام‌نور خوزستان

بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور استان خوزستان، 7 و 8 اسفندماه در اهواز برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور خوزستانسعید داری‌وندنژاد، رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا،‌ گفت: بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور استان خوزستان، 7 و 8 اسفندماه در اهواز برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های آوایی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن(5 جزء، 10 جزء، 20 جزء، کل) اذان و مداحی است.

داری‌وند نژاد ادامه داد: مسابقات در روز 7 اسفند ویژه دانشجویان دختر و در روز 8 اسفند ویژه دانشجویان پسر برگزار خواهد شد. 

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: آزمون معارفی بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور ، 30 فروردین برگزار خواهد شد. 

جشنواره قرآن و عترت  دانشجویان دانشگاه پیام نور با هدف اعتلای دانش، ايمان، اخلاق و بصيرت دينی دانشجویان  و توسعه فضای معنوی و قرآنی  و نیز زمينه‌سازی انس و الفت آنان با قرآن كريم و سيره معصومين(ع) و تدبر و عمل به آن آموزه‌ها همه ساله برگزار می‌شود. بیست وششمین  دوره این رقابت بزرگ معنوی در سال  1401 در مراحل مقدماتی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد و برگزیدگان برای رقابت با منتخبان قرآنی سایر دانشگاه ها به جشنواره ملی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha