ارسال ۴۲۶ اثر به دبیرخانه جشنواره «گنبد فیروزه‌ای» در مازندران
کد خبر: 4125119
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

ارسال ۴۲۶ اثر به دبیرخانه جشنواره «گنبد فیروزه‌ای» در مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از ارسال ۴۲۶ اثر به دبیرخانه جشنواره «گنبد فیروزه‌ای» خبر داد و گفت: شهرستان‌های ساری، آمل، قائم‌شهر، بابل و سوادکوه شمالی بیشترین آثار را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

حسین جوادی

به گزارش ایکنا از مازندران، حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره فرهنگی ـ هنری «گنبد فیروزه‌ای» از سوی ستاد فهمای مازندران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه «جوان نیکان» برگزار می‌شود، گفت: فرآیند دریافت آثار این جشنواره در 6 رشته از آغازین روز دهه فجر شروع شده و تا ۱۰ اسفند ادامه دارد.

وی افزود: جشنواره «گنبد فیروزه‌ای» شامل رشته شعر در قالب اشعار کلاسیک، نو، قالب‌های سنتی مازندرانی، رشته نقاشی در رده سنی کودکان و نوجوانان، رشته خوشنويسی با سبک‌های خط نستعليق، خط نسخ، خط ثلث، خط شكسته نستعليق، رشته عکاسی، عكس‌های سیاه و سفید، رنگی، آنالوگ و دیجیتال در رشته سرود و دکلمه است.  

جوادی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در رشته‌های اعلام شده با موضوع اهل بیت(ع)، خانواده، نماز، عفاف و حجاب، ایثار و شهادت و محیط زیست، به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل ارشاد مازندران با بیان اینکه شرکت در این رویداد فرهنگی هنری برای عموم آزاد است، خاطرنشان کرد: فرآیند داوری آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره از ۱۱ اسفند آغاز می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار را به صورت حضوری تحویل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان مازندران دهند یا از طریق شماره 09114865260 در پیام‌رسان ایتا اقدام کنند.

وی  از دریافت ۴۲۶ اثر از سراسر استان مازندران تا کنون توسط دبیرخانه جشنواره «گنبد فیروزه‌ای» خبر داد و اظهار کرد: مردم شریف شهرستان‌های ساری، آمل، قائم شهر، بابل و سوادکوه شمالی بیشترین آثار را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

جوادی در پایان گفت: منتخبین این جشنواره ۱۸ اسفند مصادف با سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جشن سی سالگی کانون‌های مساجد معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha