۲۰۰ ویژه برنامه در ایام نیمه شعبان در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4125581
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

۲۰۰ ویژه برنامه در ایام نیمه شعبان در گلستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری ۲۰۰ ویژه برنامه در ایام نیمه شعبان با همت تشکل‌های دینی و قرآنی و شبکه‌های تبلیغی و هیئات مذهبی در گلستان خبر داد.

حجت الاسلام دیلمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان

حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان ماه رحمت و مغفرت و ماه نزول برکات الهی بوده و یکی از ادعیه های سفارش شده در این ماه مناجات شعبانیه است که معارف بلند معرفتی در آن بیان شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ماه شعبان ماه انتظار است و همه عدالت خواهان عالم ایام نیمه شعبان را جشن می‌گیرند و ارادت خود را که همان استقرار عدالت و حذف نظام سلطه است به همگان نشان داده و خواهان ظهور تمدن‌ساز هستند.

حجت‌الاسلام دیلمی تصریح کرد: امروز درد بزرگ بشریت فقدان عدالت است و اعتقاد به مهدویت نقطه امید همه عدالت خواهان جهان است یکی از ویژگی‌های راستین منتظران ظهور مبارزه با استکبار و تحقق جامعه مهدوی است.

وی با بیان‌اینکه انتظار راستین یعنی زنجیره تواصی به حق و مقاومت است، افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب انتظار سازنده یعنی قوی شدن و اجتماع قلوب مومنانه و مجاهدانه است لذا باید سبک زندگی تبدیل به سبک زندگی تمدن ساز مهدوی شود.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ایام ماه مبارک نیمه شعبان فرصتی برای بازخوانی مؤلفه‌های مهم معرفتی است، گفت: نهاد تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد انقلابی در راستای ارتقای معارف مهدوی با استفاده از ظرفیت‌های و تشکل‌های دینی قرآنی و شبکه‌های تبلیغی بیش از ۲۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی کرده است.

حجت‌الاسلام دیلمی به برنامه‌های این ایام نیمه‌ شعبان اشاره کرد و گفت: جشن‌های میدانی و محله محور، برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی، برپایی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی، نورافشانی، کاروان قرآنی، برپایی کاروان خودرویی، پویش های مردمی و همدلی مومنانه، اطعام مومنانه، تهیه جهزیه، آزادسازی زندانی‌های جرائم غیر عمد، اجرای طرح خانه مادری در محلات، فضاسازی محیطی و عمومی، برگزاری دعای عهد جمعی، اعزام مبلغین جهت پاسخگویی به شبهات مهدوی، از جمله برنامه‌های این نهاد انقلابی در ایام نیمه شعبان ولادت امام زمان(عج) خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha