اهدای 650 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند هرمزگانی
کد خبر: 4125901
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

اهدای 650 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند هرمزگانی

رئیس بسیج سازندگی استان هرمزگان گفت: 650 سری جهیزیه به زوج‌های جوان و نیازمند استان با رویکرد ازدواج آسان در مناطق کم برخوردار و محروم اهدا می‌شود.

اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) استان، یاسین باوقار، رئیس بسیج سازندگی این نهاد، صبح امروز، 13 اسفند، اظهار کرد: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای کمک به سبک ازدواج آسان با هدف افزایش جمعیت و جوان ماندن ایران قوی 650 سری جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم برخوردار و محروم اهداء می‌شود.

وی عنوان کرد: مراسم اهدای جهیزیه با حضور مسئولین و مقامات ارشد کشوری و استانی در روز سه‌شنبه، شانزدهم اسفندماه 1401 در مرکز استان برگزار می‌شود. دستگیری از نیازمندان، ترویج ازدواج آسان و تلاش در راستای هدایت جوانان به امر ازدواج و همچنین حمایت از تولید کالای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی از اهداف اجرای این طرح است.

باوقار افزود: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی با روحیه فداکاری و از خود گذشتگی برای خدمت به مردم و نیازمندان با نشاط و شور انقلابی تا پای جان و عاشقانه در میدان حضور دارند و تلاش‌های گسترده‌ای را در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار مختلف جامعه انجام می‌دهد. این نهاد یکی از ارکان مهم امیدآفرینی در مناطق محروم است و در این جهت تلاش‌های گسترده‌ای را انجام داده است و در محرومیت‌زدایی و آبادانی روستاها و مناطق محروم به خوبی نقش‌آفرینی کرده است.

رئیس بسیج سازندگی هرمزگان در پایان یادآور شد: 650 زوج جوان با هدایای بسیج سازندگی زندگی خود را آغاز می‌کنند و این جهیزیه‌ها شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و سایر اقلام دیگر است که به زوج‌های جوان نیازمند از قبل شناسایی شده اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha