شهدا پیشگامان عرصه جهاد هستند
کد خبر: 4126214
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

شهدا پیشگامان عرصه جهاد هستند

فرمانده سپاه شاهین‌دژ گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه پیشگامان عرصه جهاد و شهادت هستند، پس باید از این روحیه‌شان الگوبرداری کنیم.

شهدا پیشگامان عرصه جهاد هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منصور یوسفی، فرمانده سپاه شاهین‌دژ، امروز 14 اسفند در آیین بدرقه زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور، گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند، در عرصه جهاد پیشگام هستند و تا پای جان در این راه ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه، جوانان و بسیجیان ولایتدار شهرستان همگام با سراسر کشورمان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند و در سرزمین‌های جنوب کشور که محل حماسه و رشادت و دلاوری‌های رزمندگان اسلام بود، حضور پیدا می‌کنند، گفت: هدف از برپایی این اردوها تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد است.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ تلاش برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده کشورمان و اهتمام برای زنده نگهداشتن  یاد خاطره شهدا والامقام را ضروری دانست و گفت: اقتضای آن زمان ایستادن مقابل حمله‌های نظامی دشمن بود، نیاز دوران کنونی تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی است، پس باید در این جبهه سنگ تمام بگذاریم.

انتهای پیام
captcha