تکریم از خانواده شهدای البرزی همزمان با نیمه شعبان
کد خبر: 4126362
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

تکریم از خانواده شهدای البرزی همزمان با نیمه شعبان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز از استمرار طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» همزمان با نیمه شعبان در استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف تجلیل از خانواده شهدا، جوانان انقلابی و فعالان مسجدی همزمان با نیمه شعبان در البرز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از استمرار طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» همزمان با نیمه شعبان در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف تجلیل از خانواده شهدا، جوانان انقلابی و فعالان مسجدی همزمان با نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی یکی از عواملی که مانع از هجمه‌های فرهنگی دشمنان به جامعه می‌شود را نهادینه‌سازی ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس دانست و افزود: اجرای این طرح با محوریت خانواده شهدا اجرا می‌شود و خانواده معظم شهدا، ایثارگران، نوجوانان و جوانان، نخبگان، خادمان مسجد و مسئولان تأثیرگذار و مسجدمحور از گروه‌های هدف این طرح هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز گفت: این طرح موجب ترویج فرهنگ ایثار در جامعه خواهد شد و کانون‌های مساجد با هدف احیای کارکرد فرهنگی و اجتماعی مساجد در محلات و توجه به فعالان حوزه فرهنگی و دینی به‌ویژه خانواده معظم شهدا طرح را اجرا می‌کنند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه در پیشگاه خانواده شهدا باید پاسخگو باشیم، چراکه در مسیر معرفی و پرداختن به شهدا کم کار کرده‌ایم، بیان کرد: تعهد و مسئولیت در قبال زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا ضروری است و مهمترین وظیفه مسئولان حفظ دستاورد‌ها و آثار و خاطرات شهدا برای انتقال به نسل آینده است.

انتهای پیام
captcha