شرکت بیش از ۷۰ نفر از کارکنان ادارات فرهنگی گلستان در مسابقات قرآن
کد خبر: 4127520
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

شرکت بیش از ۷۰ نفر از کارکنان ادارات فرهنگی گلستان در مسابقات قرآن

مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش گلستان از برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان دستگاه‌های و ادارات فرهنگی خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ نفر از کارکنان دستگاه و ادارات فرهنگی گلستان در مسابقات قرآن شرکت کردند.

کریمی مدیر دارالقرآن شهرستان گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، زهرا کریمی، مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش گلستان در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن ویژه فرهنگیان ادارات دستگاه‌های اجرایی که امروز، ۲۰ اسفندماه در دارالقرآن گرگان برگزار شد، گفت: فراخوان این دوره از مسابقات دو ماه پیش در سایت آموزش و پرورش داده شد که تقریبا حدود ۷۰ نفر از کارکنان دستگاه و ادارات فرهنگی در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند.
کریمی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در دو مرحله پژوهشی شامل نهج البلاغه و احکام و بخش آوایی حفظ قرآن و قرائت تحقیق برگزار شد که شرکت کنندگان امروز در مرحله شهرستانی شرکت کردند.
مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش گلستان اظهار کرد: شرکت کنندگان در بخش پژوهشی در ابتدا با ارائه طرح درس به صورت فایل در مسابقه شرکت کردند که امروز با این طرح درس ها با حضور داوران به اجرا در آمد و برگزیدگان به مرحله استانی راه می‌یابند.

وی با بیان اینکه مسابقه در بخش آوایی به صورت حضوری برگزار شد، گفت: برگزیدگان اول تا سوم هر بخش به مرحله استانی این دوره از مسابقات که در اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha