موفقیت قرآن‌آموزان مؤسسه «نورالبیان» شوش در مسابقات قرآن
کد خبر: 4128601
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

موفقیت قرآن‌آموزان مؤسسه «نورالبیان» شوش در مسابقات قرآن

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «نورالبیان» شوش با اشاره به موفقیت قرآن‌آموزان این مؤسسه در مسابقات استانی و کشوری قرآن گفت: قرآن‌آموزان این مؤسسه ۴۷ رتبه استانی در مقطع متوسطه اول و دوم در رشته‌های مختلف را کسب کردند.

قرآن آموزان مؤسسه نورالبیان شوشعلی حمزه، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان شهرستان شوش در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به موفقیت قرآن‌آموزان این مؤسسه در مسابقات استانی و کشوری قرآن، گفت: قرآن‌آموزان این مؤسسه در مسابقات مرحله شهرستانی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان شهرستان شوش 47 رتبه استانی در مقطع متوسطه اول و دوم در رشته‌های قرائت قرآن، حفظ، اذان، مداحی، تفسیر، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، نهج‌البلاغه و انشای نماز کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در مسابقات کشوری وزارت جهاد کشاورزی، مرتضی بدویان، قرآن‌آموز این مؤسسه حائز رتبه سوم شد. این قرآن‌آموز به مدت ۵ سال زیر نظر مربیان مؤسسه نورالبیان، توانست امسال در بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی مقام سوم و در مسابقات قرآن و عترت بسیج استان خوزستان مقام اول و همچنین در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان مقام سوم را به خود اختصاص دهد.

حمزه گفت: هر ساله این مؤسسه با برنامه‌های راهبردی و متنوع خود، علاوه بر جذب کودکان و نوجوانان به علوم قرآنی برای شهرستان و استان افتخار کسب می‌کند.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان شوش در پایان اظهار کرد: از تلاش‌های تک تک نخبگان قرآنی، مربیان زحمتکش و دلسوز، خانواده‌های قرآن‌آموزان و تمامی خادمین قرآن و عترت تشکر و تقدیر می‌کنیم و از والدین عزیز تقاضا داریم که فرزندان خود را در راه تعلیم قرآن کریم تشویق و هدایت کنند.

انتهای پیام
captcha