انتقاد امام‌ جمعه میاندوآب از تغییر فرماندار در آستانه سال جدید
کد خبر: 4128667
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

انتقاد امام‌ جمعه میاندوآب از تغییر فرماندار در آستانه سال جدید

امام‌ جمعه میاندوآب با بیان اینکه تغییر فرماندار این شهرستان در آستانه عید نوروز و تعطیلات چه ضرورتی داشت و چه عجله‌ای بود، گفت: از این دولت و استاندار توقع چنین کاری را نداشتیم، بعد تعطیلات یک نفر را انتخاب می‌کردند و سپس جابه‌جا می‌کردند.

انتقاد امام‌جمعه میاندوآب از تغییر فرماندار در آستانه سال جدیدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام  حمید حسن زاده، امام‌جمعه میاندوآب، امروز، ۲۶ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: باید دل‌ها را آماده ماه مبارک رمضان کرد و این فرصت را غنیمت شمرد چرا که انسان در این دو بهار، می‌تواند سرتاسر آفاق و حتی نفس خود را سرشار از آثار الهی ببیند.

وی با تأکید بر انس و هم‌نشینی با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، افزود: باید در ماه مبارک رمضان که مصادف با بهار طبیعت شده است، دل و جان خود را در حال و هوای این دو بهار قرار داد و از فیوضات آن بهره‌مند شد.

امام‌ جمعه میاندوآب با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی وظیفه تک تک ما است، گفت: مسئولان شهر را شهر قرآنی کنند و باید مساجد را آماده کرد و محافل انس با قرآن کریم به پا داشت و در ورودی و خروجی شهر المان‌های مرتبط با این ماه مبارک نصب شود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در ادامه خطبه‌ها به تغییر فرماندار میاندوآب اشاره و تصریح کرد: متأسفانه ما در میاندوآب شهردار نداشتیم و اکنون نیز فرماندار نداریم که شایسته نیست.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه تغییر فرماندار در آستانه عید نوروز و تعطیلات چه ضرورتی داشت و چه عجله‌ای بود، گفت: از این دولت و استاندار توقع چنین کاری را نداشتیم، بعد تعطیلات یک نفر را انتخاب می‌کردند و سپس جابه‌جا می‌کردند.

وی اظهار کرد: بنده با این سخنان نه علیه دولت هستم و نه از فرماندار قبلی حمایت می‌کنم نه علیه او حرف می‌زنم بلکه این کارها را یک خیانت می‌دانم که به میاندوآب می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه میاندوآب مدتی بود که به آرامش رسیده بود ولی برخی می‌خواهند شهر بی‌صاحب شود، افزود: از استاندار و معاون استاندار توقع داریم تا دلیل این کار  و پشت پرده را توضیح دهند. مردم در آستانه عید نوروز به‌دنبال این بودند تا گردشگری و بازار آنها رونق گیرد ولی متأسفانه شاهد این کارها هستیم.

 

 

انتهای پیام
captcha