فرهنگ و آموزه‌های قرآنی باید در زندگی افراد عینیت یابد
کد خبر: 4130848
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
رئیس سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات:

فرهنگ و آموزه‌های قرآنی باید در زندگی افراد عینیت یابد

رئیس سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید تلاش شود تا آموزه‌های قرآنی در زندگی آحاد جامعه و از جمله افراد حاضر در دوره‌ها و فعالیت‌های قرآنی عینیت یابد.

حجت‌الاسلام علی تقی‌زاده رییس سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی تقی‌زاده، رئیس سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی، امروز 12 فروردین ماه، در حاشیه بازدید از دوره‌ها و فعالیت‌های قرآنی شهرستان گناباد، با اشاره به عقب‌افتادگی در فضای انس و تدبر در قرآن کریم، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی و قرآنی در همه بخش‌ها و مناطق کشور برای کاهش عقب‌افتادگی‌ها در این حوزه استفاده کرد.

وی با تأکید بر لزوم ترویج آموزه‌های قرآن کریم در همه بخش‌ها، ابراز کرد: ایجاد و گسترش فرهنگ و معارف قرآنی از نیازهای مهم و زیربنایی جامعه اسلامی است.

تقی‌زاده، مشارکت همه بخش‌ها و فعالان فرهنگی و قرآنی را برای ترویج فرهنگ قرآنی را ضروری دانست و ابراز کرد: گسترش جامعه قرآنی و ترویج معارف و فرهنگ قرآنی نیازمند احساس مسئولیت عمومی در همه افراد و سازمان‌ها است.

رئیس سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان گناباد از همه فعالان این حوزه تقاضا کرد تا ایده‌های خود در زمینه نیازمندی متربیان به قرآن در همه ابعاد زندگی را ارائه دهند.

انتهای پیام
captcha