اجرای پویش «ستاره‌های زمین» در البرز
کد خبر: 4131090
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

اجرای پویش «ستاره‌های زمین» در البرز

مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز با اشاره به اجرای پویش «ستاره‌های زمین» همزمان با سراسر کشور در این استان گفت: این پویش دعوت از تمام خانواده‌هاست تا سر سفره افطار یک دورهمی خانوادگی برگزار کنند و به‌صورت جمعی سوره قدر را تلاوت کنند.

پویش «ستاره‌های زمین»

حجت‌الاسلام محمود دهقاندار، مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای پویش «ستاره‌های زمین» همزمان با سراسر کشور در این استان گفت: این پویش دعوت از تمام خانواده‌هاست تا سر سفره افطار یک دورهمی خانوادگی برگزار کنند و به‌صورت جمعی سوره قدر را تلاوت کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیانی که در این پویش ثبت‌نام کنند می‌توانند در قرعه‌کشی کمک هزینه سفرهای کربلا و مشهد که در روز عید فطر برگزار خواهد شد، شرکت کنند، افزود: ۱۱۴ سفر زیارتی خانوادگی به شرکت‌کنندگان این پویش به قید قرعه اهدا خواهد شد.

مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز با بیان اینکه پویش مذکور برای دومین سال متوالی اجرا می‌شود، گفت: در این پویش بناست تا جلسه خانگی قرآن در نهایت سادگی و همدلی و با صمیمیت برگزار شود که متقاضیان برای شرکت در مسابقه و ارسال عکس و فیلم‌‎های خود در این پویش می‌توانند وارد سایت پویش به نشانی setare۱۱۴.ir شده و روی دکمه دریافت هدیه کلیک کنند البته ارسال تصاویر ضروری نیست. همچنین متقاضیان می‌توانند فیلم یا عکس‌های خود را در پیام‌رسان ایتا به شناسه jkqk_admin@ ارسال کنند.

دهقاندار با بیان اینکه برای شرکت در این پویش کافی است به همراه خانواده سر سفره افطار با هم سوره قدر را خوانده و عکس یا فیلمی از این دورهمی قرآنی ارسال کنند، افزود: برای اجرای این پویش 9 منطقه پرجمعیت در استان شناسایی شد و در همه این مناطق یک رابط برای اجرای هرچه بهتر پویش تعیین شده است.

وی گفت: همچنین با همکاری شهرداری‌ها در نقاط پرتردد از قبیل بوستان‌ها و مصلی شهرها بنرهای تبلیغاتی برای شرکت در پویش جانمایی شده است که البته طبق آمارهای دریافتی بیشترین میزان آشنایی مردم با این پویش از طریق فضای مجازی بوده است که این امر نشان می‌دهد که برای انجام کارهای دینی و فرهنگی نباید از این ظرفیت غفلت کنیم.

انتهای پیام
captcha