تمدید زمان ثبت‌نام در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4131531
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۸

تمدید زمان ثبت‌نام در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ در چهارمحال‌وبختیاری

سامانه ثبت‌نام حافظان قرآن کریم در هجدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ فروردین‌ماه فعال است.

آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در اطلاعیه‌ای از فعال شدن سامانه ثبت‌نام حافظان قرآن کریم در هجدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ فروردین‌ماه خبر داد.

در این اطلاعیه تأکید شده است که سامانه ثبت‌نام صرفاً فردا و پس‌فردا برای افرادی که به دلایلی موفق به ثبت‌نام در آزمون تخصصی حفظ نشده‌اند، با موافقت شورای تخصصی حفظ، فعال است.

حافظان ۱۰ تا ۳۰ جزء قرآن کریم استان می‌توانند تا تاریخ اعلام شده از طریق سایت telavat.ir نسبت به ثبت‌نام خود در این آزمون اقدام کنند.

آزمون‌های طرح اعطای مدرک تخصصی حفظ برای درجات سه، چهار و پنج در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که آزمون کتبی آن در اردیبهشت‌ماه و آزمون شفاهی نیز در شهریور سال آینده برگزار می‌شود.

این آزمون‌ها هر سال در چهار مرحله از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برای حفاظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم در سراسر کشور برگزار می‌شود.

با توجه به برگزاری سراسری آزمون در ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری و لزوم انجام تمهیدات برای روز آزمون، زمان تعیین شده آخرین فرصت ثبت‌نام برای افرادی است که از فرایند ثبت‌نام جامانده‌اند و این زمان قابل تمدید نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha