شرکت ۴۰۰ خانواده خوزستانی در پویش «ستاره‌های زمین»
کد خبر: 4132880
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۸

شرکت ۴۰۰ خانواده خوزستانی در پویش «ستاره‌های زمین»

دبیر جامعه قرآنی عصر استان خوزستان با اشاره به شرکت ۴۰۰ خانواده در اجرای پویش «ستاره‌های زمین» در استان گفت: در حال حاضر، استان خوزستان در این پویش رتبه پنجم را در بین استان‌های کشور دارد.

جلسه خانگی قرآنحجت الاسلام سعید حردانیان، دبیر جامعه قرآنی عصر استان خوزستان با اشاره به اجرای پویش «ستاره‌های زمین» در استان گفت: در حال حاضر، استان خوزستان در این پویش رتبه پنجم را در بین استان‌های کشور دارد. در استان ما حدود چهارصد خانواده این پویش را اجرا کرده‌اند.

وی اظهار کرد: جامعه قرآنی عصر، ستاد اقامه نماز جمعه اهواز، کانون‌های مساجد، تبلیغات اسلامی، بسیج و مؤسسات قرآنی در اجرای این پویش، مشارکت کردند و همه پای کار آمدند. 

حردانیان افزود: هدف اجرای این پویش، ترویج جلسات خانگی قرآن و همخوانی‌ قرآن در بین خانواده‌ها است. محور امسال این پویش، همخوانی سوره مبارکه قدر بر سر سفره افطار و سحری است. ۱۱۴ کمک هزینه سفر خانوادگی به مشهد مقدس به قید قرعه به شرکت‌کنندگان این پویش اهدا می‌شود.

دبیر جامعه قرآنی عصر استان خوزستان اظهار کرد: ارسال فیلم به این پویش به دو شکل است. در روش اول خانواده‌ها می‌توانند فیلم و عکس خود از همخوانی سوره قدر را به لینک setare۱۱۴.ir ارسال کنند و یا اینکه عدد ۸ را به شماره ۳۰۰۰۵۷۵۸ بفرستند تا لینک وب سایت پویش «ستاره‌های زمین» برای آنها ارسال شود. 

انتهای پیام
captcha