مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4133517
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
به همت بسیج جامعه ورزشکاران آذربایجان غربی

مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در ارومیه برگزار شد

به همت بسیج جامعه ورزشکاران آذربایجان غربی و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان مراسم گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان مالی و غیرعمد در ارومیه برگزار شد.

مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در ارومیه برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مهدی مجیدی، رئیس بسیج جامعه ورزشکاران آذربایجان غربی، روز گذشته 22 فروردین، در مراسم گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد که با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: در برپایی این رویداد هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای استان، کشتی پهلوانی و سازمان بسیج حقوقدانان نیز مشارکت کرده‌اند، که همین موضوع نشان‌دهنده اهمیت تلاش برای آزادسازی این زندانیان است.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه یک میلیارد و هشتصد و هفتاد میلیون ریال در این برنامه جمع‌آوری شده و به حساب ستاد دیه اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان واریز خواهد شد، گفت: خیرین نیک‌اندیش همواره در انجان کارهای خداپسندانه پیشگام هستند.

مسئول بسیج جامعه ورزشکاران آذربایجان غربی، ضمن اشاره به اینکه خداوند را شاکر هستیم، امسال به ما فرصت داد، تا در این زمینه گامی هرچند کوتاه برداریم، گفت: هرقدمی که برای بازگشت یک پدر یا مادر به آغوش خانواده برداشته می‌شود، خداوند ناظر است و به آن پاداش می‌دهد.

انتهای پیام
captcha