دانش‌آموزان اهوازی نخستین تجربه روزه ماه رمضان را جشن گرفتند
کد خبر: 4135258
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۸

دانش‌آموزان اهوازی نخستین تجربه روزه ماه رمضان را جشن گرفتند

۵۰۰ دانش‌آموز دختر مدارس اهواز در «جشن فرشته‌ها» که شامگاه ۲۹ فروردین برگزار شد، نخستین تجربه روزه ماه رمضان خود را جشن گرفتند.

جشن روزه اولی هابه گزارش ایکنا از خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در «جشن فرشته‌ها» که با حضور 500 دانش‌آموز دختر روزه اولی شامگاه سه‌شنبه، 29 فروردین در حسینیه دلوار اهواز برگزار شد، با بیان اینکه فرصت تربیتی ماه مبارک رمضان بسیار ارزشمند است، گفت: آموزش مفاهیم دینی به دانش‌آموزان از اصول اساسی آموزش و پرورش است.

وی با عنوان اینکه دانش آموزان دختر امروز نخستین تجربه خود در روزه ماه مبارک رمضان را جشن گرفتند، ادامه داد: آموزش و پرورش خوزستان در طول ماه مبارک رمضان برنامه متعددی در راستی تفهیم و تعمیق باورهای دینی به اجرا گذاشت و آموزش نماز به ویژه اهمیت نماز جماعت موردی است که امروز دانش‌آموزان با آن آشنا شدند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان نیز با اشاره به اهمیت آموزش موضوعات دینی به دانش‌آموزان، گفت: فراگیری و تمرین عملی مفاهیم دینی، ضرورتی مهم برای نسل آینده است.

موسوی‌فرد با تأکید بر لزوم الگوگیری دانش آموزان از شخصیت‌های موفق تاریخ برای رشد و تعالی، ادامه داد: دانش‌آموزان با مطالعه زندگی شخصیت های موفق علمی و دینی به الگوهای مناسب و متعهد دست پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha