شرکت بیش از 1500 خانواده البرزی در پویش «ستاره‌های زمین»
کد خبر: 4136379
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

شرکت بیش از 1500 خانواده البرزی در پویش «ستاره‌های زمین»

مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز با اشاره به شرکت یک هزار و 597 خانواده البرزی در پویش «ستاره‌های زمین» گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی مسیر را برای انس هرچه بیشتر مردم با قرآن هموار می‌کند.

حجت‌الاسلام محمود دهقاندار، مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز

حجت‌الاسلام محمود دهقاندار، مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای پویش «ستاره‌های زمین» در استان گفت: این پویش همزمان با سراسر کشور با موضوع جلسات خانگی قرآن در ماه مبارک رمضان در استان البرز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه جامعه قرآنی عصر، ستاد اقامه نماز جمعه البرز، کانون‌های مساجد، تبلیغات اسلامی، بسیج و مؤسسات قرآنی در اجرای این پویش مشارکت کردند، افزود: این پویش با هدف ترویج جلسات خانگی قرآن و همخوانی‌ قرآن در بین خانواده‌ها برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه محور امسال این پویش، همخوانی سوره مبارکه قدر بر سر سفره افطار و سحری تعیین شده بود، گفت: براساس آمار اعلام شده یک هزار و 597 خانواده البرزی در این پویش شرکت کردند.

دهقاندار بیان کرد: امیدواریم برگزاری چنین پویش‌هایی زمینه‌ساز ترویج هرچه بیشتر قرآن و ارزش‌های دینی در جامعه باشد و مسیر را برای انس بیشتر مردم به‌ویژه قشر جوان با این کتاب الهی هموارتر کند.

انتهای پیام
captcha