دیدار ۲۰ معلم نمونه گلستانی با مقام معظم رهبری
کد خبر: 4137529
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
به‌مناسبت گرامیداشت هفته معلم انجام می‌شود

دیدار ۲۰ معلم نمونه گلستانی با مقام معظم رهبری

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش گلستان از برگزاری بیش از ۲۵۰ ویژه‌برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: ۲۰ معلم نمونه گلستان همزمان با سراسر کشور روز سه‌شنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش‌ گلستان به‌مناسبت هفته گرامیداشت معلم در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، 10 اردیبهشت‌ماه در اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان برگزار شد، گفت: علت نامگذاری سالروز شهادت شهید مطهری به‌‌عنوان روز معلم، نوع نگاه و فهم ویژه این شهید در مقوله تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش‌ گلستان با اشاره به جایگاه علم‌آموزی و تربیت در دین اسلام، افزود: فراگیری علوم، امر واجبی است که شرایط سنی و مکانی نداشته و شرط مهم آن همراه بودن با تربیت اصیل اسلامی است.

وی با بیان‌ اینکه هیچ پاداش مادی نمی‌‎تواند بخشی از حق بزرگی که معلمان بر گردن جامعه دارند را ادا کند، تصریح کرد: بی‌شک راه خوشبختی و سعادت از خیابان معلم می‌گذرد و معلم مسیر درست زندگی را برای ما ترسیم کرده لذا شأن معلم باید حفظ شود و هیچ رسالتی بالاتر از این مهم نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش‌گلستان همچنین در این جلسه به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و‌ گفت: ۱۸ هزار و ۵۰۰ معلم گلستانی در طرح رتبه‌بندی شرکت کردند که تنها 25 درصد به نسبت به رتبه مدنظر خود معترض بودند که امیدواریم با رویکرد دولت این امر مرتفع شود.

نظری به هوشمندسازی کلاس‌های درس اشاره کرد و گفت: تاکنون ۶۰۰ کلاس از سه هزار کلاس اول هوشمندسازی شده، لذا با تمهیدات صورت گرفته هوشمندسازی 6 کلاس ابتدایی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از برگزاری بیش از ۲۵۰ ویژه برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت:  ۲۰ معلم نمونه گلستان همزمان با سراسر کشور روز سه‌شنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

نظری همچنین به روزشمار هفته معلم با عنوان «معلم چلچراغ حکمت، چشمه جاری، لاله روشن، رسول، رشد، سرمشق هدایت، تصویرگر اندیشه و هادی تربیت» اشاره کرد وگفت: نواختن زنگ سپاس معلم، غباروبی گلزار شهدای معلم فرهنگی، حضورمسئولین در مدرسه، دیدار و تجلیل از خانواده معظم ایثارگران فرهنگی، تجلیل از معلمان نمونه استانی، دیدار معلمان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در گلستان از جمله برنامه‌های هفته معلم در استان است.

انتهای پیام
captcha