شرکت ۳۰۴ نفر در دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4138631
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

شرکت ۳۰۴ نفر در دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان در خراسان‌جنوبی

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از شرکت ۳۰۴ نفر در هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد.

حسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیحسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور امروز، 15 اردیبهشت‌ماه در خراسان‌جنوبی برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت ۳۰۴ نفر شامل ۱۷۸ نفر خانم و ۱۲۶ نفر آقا در این آزمون خبر داد و افزود: این افراد در پنج حوزه آزمون در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل شرکت کردند.

سلمانی گفت: این آزمون در بیرجند، به‌صورت متمرکز در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا برگزار شد و در مرحله اول، علاوه بر حسن حفظ از ترجمه‌های رایج قرآن کریم آزمون کتبی به عمل آمد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: آزمون‌های تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی بوده و توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha