اطلس جامعه قرآنی دانشگاه لرستان تهیه می‌شود
کد خبر: 4139776
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
حاتمی‌کن‌کبود:

اطلس جامعه قرآنی دانشگاه لرستان تهیه می‌شود

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان از تهیه اطلس جامعه قرآنی دانشگاه‌های لرستان تا اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد.

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: قرآن در همه ساحت‌های زندگی اثرگذار است و هر گونه استفاده از قرآن، همراه داشتن و عمل به آن موجب سعادت است.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) تا حدی اهتمام به قرآن داشتند که در طول ایام سال در ایام غیر ماه رمضان هر ۱۰ روز یک بار و در ماه مبارک رمضان هر سه روز یک‌بار قرآن را ختم می‌کردند، گفت: این نشان از این است که این ابرمرد قرن معاصر فهمیده است که قرآن چقدر تاثیرگذار در زندگی اثر دارد.

حاتمی با بیان اینکه امیدوارم جشنواره‌های قرآنی موجب شود پسوند و پیشوند محرومیت از این استان برداشته شود و میزبانی سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور برای استان توفیق است، خاطرنشان کرد: بدون شک برکات قرآن برای کل استان لرستان و برای دانشگاه‌ها و آموزش استان لرستان موجب برکت است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: اگر قرآن در زندگی حاکم شود موجب برکت زندگی‌ها شده و اگر قرآن مطالعه گردد آن موقع است که تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان ما قرآنی می‌شوند.

وی با بیان اینکه به برکت این جشنواره‌ها باید آیات قرآن تبیین گردد تا خلق خدا احساس آرامش کنند، اضافه کرد: به پیوست سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه لرستان اطلس جامع قرآنی دانشگاه‌های استان تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده تدوین می‌شود.

حاتمی هدف از تدوین اطلس جامع قرآنی دانشگاه‌های لرستان را شناسایی چهره‌های قرآنی کل دانشگاه‌های استان دانست و گفت: اگر در دانشگاه‌های کل استان چهره‌های قرنی شناسایی شوند سال بعد می‌توان نهضت قرآنی را در دانشگاه‌ها ایجاد کرد.

انتهای پیام
captcha