اعلام نتایج مرحله نهایی مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان خوزستان
کد خبر: 4140735
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

اعلام نتایج مرحله نهایی مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان خوزستان

نتایج مرحله نهایی مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان استان خوزستان اعلام شد.

اعلام نتایج مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان، نتایج مرحله نهایی مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان استان خوزستان اعلام شد. بر اساس این گزارش در بخش آقایان در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، محمد سیاوی از شهرستان کارون، مهدی خالدی مجد از شهرستان کرخه و محمدعلی عساکره از بندر ماهشهر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم، عبدالله میاحی از شهرستان کارون، میلاد محمدنیا از بندر ماهشهر و عطاءالله رئیس پور از بهبهان سه رتبه برتر را کسب کردند. در رشته روش تدریس احکام نیز محمد طاهری نژاد از شوش، محمد بصیرزاده از ناحیه یک اهواز و سید عادل حسینی اصل از ناحیه ۳ اهواز رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته قرائت تحقیق نیز علی حزبیان از شادگان، ایوب تمیمی از کارون و سید عباس موسوی از بستان سه نفر برتر شناخته شدند. در رشته نهج البلاغه نیز عبدالامام حمادی از سوسنگرد، سیدعبدالمجید افرازی از بهبهان و محمد احمدی از مسجدسلیمان سه رتبه اول را کسب کردند. در بخش بانوان نیز نزیهه جنامی از شادگان، ایمان عبد سیدی از ناحیه ۲ اهواز و مریم جاسمی دریساوی نژاد از آبادان رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ ده جزء قرآن را به دست آوردند

در رشته حفظ کل، زهرا محمدعلی‌نژاد از رامهرمز رتبه برتر را از آن خود کرد. در رشته روش تدریس احکام، نسیم نیرومند از بهبهان، لیلا ملایی از شوش و حدیث نور علی دلور از ناحیه یک اهواز به ترتیب سه رتبه برتر این رشته را کسب کردند.

در رشته قرائت تحقیق، سنا منبوهی از شهرستان کارون، فاطمه پاپی از آبادان و میعاد جاسم پور از ناحیه ۲ اهواز رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته نهج‌البلاغه نیز نوال حزباوی از اداره کل آموزش و پرورش استان، مرضیه براتی از رامهرمز و فاطمه موسوی از ناحیه یک اهواز سه نفر برتر شناخته شدند.

انتهای پیام
captcha