برگزاری «نشست‌های هم‌اندیشی آسیب‌شناسی دانش‌آموزان» در خوزستان
کد خبر: 4141095
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

برگزاری «نشست‌های هم‌اندیشی آسیب‌شناسی دانش‌آموزان» در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به مشارکت ۳۰۰ مدیر مدرسه در طرح نهاد(نشست‌های هم‌اندیشی آسیب‌شناسی دانش‌آموزان)، گفت: این طرح با رویکرد حل مسائل هویتی تربیتی نوجوانان و پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی در استان خوزستان اجرا می‌شود.

مسعود حمیدی نژادبه گزارش ایکنا از خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نهاد، گفت: یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش خوزستان افزایش تاب‌آوری دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی و مصون‌سازی این قشر در برابر این آسیب‌ها است. به این ترتیب با تکیه بر ظرفیت‌های موجود و با اجرای طرح مداخله‌ای «نشست‌های هم‌اندیشی آسیب‌شناسی دانش‌آموزان» در مسائل هویتی تربیتی به دنبال تحقق این هدف هستیم.

وی با اشاره به اجرای این طرح در دو بازه زمانی سه ماهه توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان، افزود: در این طرح ۳۰۰ مدیر از مدیران متوسطه اول و دوم مدارس دخترانه و پسرانه کلانشهر اهواز در جلساتی با موضوع بررسی، آسیب‌شناسی و دستیابی به راهکارهای علمی و عملی شرکت کردند.

حمیدی نژاد در پایان گفت: گام‌های دوم و سوم این طرح با رویکرد حل مسائل هویتی تربیتی نوجوانان و پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی برای سایر فرهنگیان در سایر مناطق آموزش و پرورش استان خوزستان در دست اجرا است و برنامه‌ریزی برای گسترش و تسری این طرح به سایر مناطق و نواحی استان نیز در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha