دوره مجازی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4141339
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
به همت مرکز قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت

دوره مجازی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن برگزار می‌شود

دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به همت مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

دوره «تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم» در حرم حضرت معصومه(س)به گزارش ایکنا از قم، دوره مجازی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به همت مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در ۶۰ جلسه به‌مدت ۴۵ روز و هر روز دو ساعت غیر از روزهای تعطیل برگزار می‌شود.

شرکت در جلسات هفتگی واحد مجازی در رشته‌های مختلف قرآنی، شرکت در برنامه‌های جانبی واحد مجازی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، پشتیبانی رایگان از فعالیت‌های مرتبط با این رشته، شرکت در آزمون‌ها و مسابقات فصلی واحد مجازی و صدور گواهینامه پایان دوره برای همه رشته‌ها از مزایای شرکت در این دوره به‌شمار می‌رود.

از شرایط ثبت‌نام در این دوره می‌توان به مهارت و تسلط در تجوید یک و قبولی در آزمون کتاب روخوانی علی قاسمی اشاره کرد و افراد بالای 18 سال و واجد این شراط می‌توانند با پرداخت شهریه 360 هزار تومان در این دوره ثبت‌نام کنند.

این کارگاه آموزش مجازی قرآن کریم همراه با اعطای گواهینامه معتبر و با تدریس اساتید ممتاز و بین‌المللی همراه است. این دوره آموزشی از 15 تیرماه سال جاری و هر روز از ساعت 15 تا 17(به جز روزهای تعطیل) برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مبلغ شهریه این کارگاه آموزشی برای متقاضیانی که پس از ششم خردادماه سال جاری برای ثبت‌نام اقدام کنند، تغییر می‌کند.

انتهای پیام
captcha