دوره‌ آکسان در تلاوت قرآن در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4142017
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

دوره‌ آکسان در تلاوت قرآن در اسدآباد برگزار می‌شود

مربی دارالقرآن شهید وارسته شهرستان اسدآباد از برگزاری دوره آکسان در تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان و خردسالان در این دارالقرآن خبر داد.

آموزش قرآن کریمنصیبه مردانی، مربی دوره آموزشی قرآن کریم دارالقرآن شهید وارسته در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: دوره آکسان در تلاوت قرآن کریم به همت حوزه علمیه خواهران اسدآباد در این دارالقرآن ویژه بانوان و خردسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: یک آزمون تعیین سطح پیش از برگزاری دوره از قرآن‌آموزان گرفته می‌شود که طول دوره بسته به استعداد قرآن‌آموزان متفاوت است و زمان دقیق برگزاری آن مشخص نیست که پس از تکمیل ثبت‌نام جزئیات برگزاری مشخص می‌شود.

مردانی با بیان اینکه دوره‌‌ آکسان یا همان تکیه‌گذاری بر روی کلمات قرآن کریم است، یادآور شد: هزینه کلاس ماهیانه ۳۰ هزار تومان است؛ علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دارالقرآن شهید وارسته، حوزه علمیه خواهران در این دوره ثبت‌نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۸۸۱۶۰۸۶۷ تماس بگیرند.

این مربی قرآن یادآور شد: این کلاس‌ها از دی‌ماه سال گذشته روزهای یکشنبه در دارالقرآن شهید وارسته و سه روز در هفته در حوزه‌ علمیه خواهران اسدآباد برگزار می‌شود که تا‌کنون نزدیک به ۴۰۰ نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha