تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان مهمان دیار کریمان شد
کد خبر: 4148259
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان مهمان دیار کریمان شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت چهار روز مهمان بچه‌های استان کرمان است و در هفت نقطه از استان نمایش عروسکی «رینارد روباهه» را اجرا می‌کند.

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان در کرمانبه گزارش ایکنا و به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون کرمان، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت سه روز(۲۷ تا ۳۰ خردادماه) در استان کرمان حضور دارد و در هفت نقطه از استان نمایش عروسکی «رینارد روباهه» را به کارگردانی احمد تیموری اجرا می‌کند.
 
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه(۲۹ و۳۰ خردادماه) در سومین جشنواره کودک و نوجوان «شهروند شهر کرمان» در میدان شورا حضور یافته و برای علاقه‌مندان به اجرای برنامه می‌پردازد.
 
اجرای برنامه در شهر سرچشمه و در خانه خشتی حاج‌آقاعلی در رفسنجان، اجرای برنامه برای کودکان شهر راین، گلباف، ماهان و همچنین یکی از مناطق کم برخوردار کرمان از دیگر برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کرمان است.
 
گفتنی است، متن نمایش «رینارد روباهه» نوشته آرتور فاکویز است که توسط مریم سلطانیان به فارسی ترجمه شد. همچنین طراح صحنه و لباس این نمایش سپیده زینلی است و محمد نجفی آهنگسازی آن را برعهده داشته است.
 
تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان و نوجوان برنامه‌های فرهنگی ازجمله قصه‌گویی، تئاتر و نمایش فیلم‌ سینمایی اجرا می‌کنند.    

 

انتهای پیام
captcha