کم کاری دستگاه‌های اجرایی برای استخدامی ایثارگران قابل قبول نیست
کد خبر: 4148915
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

کم کاری دستگاه‌های اجرایی برای استخدامی ایثارگران قابل قبول نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: کم کاری دستگاه‌های اجرایی در خصوص استخدامی ایثارگران قابل قبول نیست.

سید محمدرضا طالبی، معاون استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سید محمدرضا طالبی، معاون استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۲۹ خردادماه در جلسه بررسی تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران دستگاه‌های استان، بیان کرد: تبدیل وضعیت ایثارگران وظیفه قانونی همه دستگاه‌های اجرایی است و کم کاری در این خصوص را از هیچ دستگاهی نمی‌پذیریم.

وی افزود: عدم اجرای قانون استخدامی ایثارگران مجازات خاص دارد و دستگاه‌های اداری باید این موضوع را پیگیری نموده و بر آن اهتمام ویژه داشته باشند.

طالبی بیان کرد: همچنین عدم اجرای قانون استخدامی ایثارگران مجازات خاص دارد و دستگاه‌های اداری باید موضوع را پیگیری و بر آن اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: از آن دسته از دستگاه‌هایی که در این خصوص کم کاری کرده اند، خواستاریم تا استخدامی ایثارگران شاغل را تا یک ماه آینده در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه ایثارگران به لحاظ قانونی، شرعی و عرفی حقی بر گردن مسئولان دارند، بنابراین باید مشکلات آنها را حل کنیم، افزود: اعتراض در خصوص امتیاز دادن به خانواده ایثارگران پذیرفتنی نیست چراکه این افراد زمانی را برای رفاه جان و امنیت ما در جبهه‌ها جنگیده اند.

انتهای پیام
captcha