شرکت ۵۰ مربی قرآن گلستانی در کارگاه توانمندسازی و ارتقای سطح آموزشی
کد خبر: 4150868
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

شرکت ۵۰ مربی قرآن گلستانی در کارگاه توانمندسازی و ارتقای سطح آموزشی

کارگاه آموزشی توانمندسازی و ارتقای سطح آموزشی ویژه مدیران موسسات قرآن و عترت گلستان(ع) با شرکت ۵۰ مربی قرآن و با حضور حسین بهبودی مدیرکل توسعه و مشارکت‌های سازمان دارالقرآن الکریم امروز، ۶ تیرماه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

بهبودی مدیر کل مشارکت های مردمی دارالقرآن

به گزارش ایکنا از گلستان، کارگاه آموزشی توانمندسازی و ارتقای سطح آموزشی ویژه مدیران موسسات قرآن و عترت گلستان(ع) با حضور حسین بهبودی مدیرکل توسعه و مشارکت‌های سازمان دارالقرآن الکریم امروز، ۶ تیرماه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حسین بهبودی مدیر کل توسعه و مشارکت‌های سازمان دارالقرآن الکریم در این جلسه گفت: دوره توانمندسازی و ارتقای سطح آموزشی مربیان قرآن، عترت با حضور ۵۰ مربی قرآن با هدف توانمندسازی مربیان قرآنی با مسائل روز و توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد.

مدیر کل توسعه و مشارکت‌های سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه برگزاری کارگاه توانمندسازی مربیان زمینه‌ای برای تقویت انگیزه قرآنی در مربیان خواهد شد، افزود: در این کارگاه آسیب‌هایی که طی دو دهه گذشته بر فعالیت‌های قرآنی وارد شد مورد بررسی قرار گرفت و قوانین و مقررات حاکی بر ثبت مؤسسات قرآنی و ایجاد ارتباط با دستگاه‌های ذی ربط آموزش داده شد.

مدیر کل توسعه و مشارکت‌های سازمان دارالقرآن الکریم تصریح کرد: امروز متاسفانه آسیب‌های اجتماعی به زندگی ها وارد شده و اگر ما مربیان، قرآن را به زندگی وارد کنیم آنگاه با آسیب‌های اجتماعی مواجه نمی‌شویم.

وی تاکید کرد: یکی از راه‌های مهم ورود قرآن کریم به بطن زندگی‌ها، توانمندسازی مربیان و جذب نوجوانان و جوانان است.

انتهای پیام
captcha