آموزش ۱۲۰ هزار قرآن‌آموز و ۸۰۰ مربی طی ۳ دهه محقق شد
کد خبر: 4150896
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱
به‌همت مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان

آموزش ۱۲۰ هزار قرآن‌آموز و ۸۰۰ مربی طی ۳ دهه محقق شد

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان با بیان اینکه مجمع از قدیمی‌ترین مجموعه‌های قرآنی است که محور فعالیت‌های آن بر محور آموزش قرار دارد، گفت: در طول حدود ۳۰ سال از عمر مجموعه، ۱۲۰ هزار نفر از آموزش‌های مجمع بهره‌مند و ۸۰۰ مربی قرآن در مجمع تربیت شده‌اند.

دیدار امام جمعه کرمان با اعضای مجمع قاریان و حافظان استانبه گزارش ایکنا از کرمان، سیدحمیدرضا توحیدی، مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان عصر روز گذشته، ۶ تیرماه در دیدار معاونان، مدیران و مربیان مجمع با نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه مجمع از قدیمی‌ترین مجموعه‌های قرآنی است که محور فعالیت‌های آن بر محور آموزش قرار دارد، اظهار کرد: در طول حدود ۳۰ سال از عمر مجموعه حدود ۱۲۰ هزار نفر از آموزش‌های مجمع بهره‌مند شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه آموزش‌های مجمع قاریان و حافظان قرآن در کرمان در تمام رشته‌های قرآنی و برای ۳ سال به بالا ارائه می‌شود، گفت: این مجموعه کاملاً خودگردان اداره می‌شود و در حال حاضر ۱۵ مرکز مجمع در محلات مختلف شهر کرمان فعال است و با فرارسیدن تابستان امسال استقبال بسیار خوبی از کلاس‌ها انجام شده است.
 
توحیدی تصریح کرد: کلاس‌های آموزش قرآن هرساله طی ۴ و گاهی ۵ ترم برگزار می‌شود و سال گذشته با وجود تمام مشکلات، استقبال بی‌نظیری از کلاس‌ها صورت گرفت و نزدیک به ۳هزار و ۵۰۰ نفر در دوره‌ها شرکت کردند که به‌نوعی ثبت یک رکورد در تاریخ مجمع است.
 
مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن استان توجه به نسل جوان و استفاده از ظرفیت آنها در آموزش قرآن را از برنامه‌های مجمع دانست و افزود: از ابتدای کار مجموعه در استان تاکنون حدود ۸۰۰ مربی قرآن در مجمع تربیت شده‌اند.
 
توحیدی با بیان اینکه مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان از مجموعه‌های پیشتاز در کشور است که دستاوردهای متعددی داشته، اظهار کرد: در این مجموعه سعی کردیم علاوه بر آموزش قرآن محیطی شاد را برای قرآن‌آموزان‌ ایجاد کنیم به همین دلیل امکانات ورزشی و بازی نیز در مراکز فراهم شده است.
انتهای پیام
captcha