اعلام فراخوان جذب مدرس «انس با قرآن» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4151808
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

اعلام فراخوان جذب مدرس «انس با قرآن» در چهارمحال‌وبختیاری

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد چهارمحال‌وبختیاری از انتشار سومین فراخوان جذب مدرسان مورد نیاز برای تدریس درس «انس با قرآن» در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: واجدان شرایط تا ۲۳ تیرماه فرصت دارند در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

فراخوان جذب مدرس قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا قاسمی‌نژاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به سومین فراخوان جذب مدرسان مورد نیاز برای تدریس درس «انس با قرآن» در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، اظهار کرد: بر طبق این فراخوان، دانشگاه آزاد اسلامی از بین افراد واجد شرایط از طریق آزمون کتبی و شفاهی، مدرسان مورد نیاز خود را جذب می‌کند.

وی ادامه داد: درس انس با قرآن در دو بخش شامل قرائت و تجوید و نیز نکات معرفتی آیات قرآن کریم به تمامی دانشجویان به‌جز دانشجویان کارشناسی علوم قرآن و حدیث یا معارف از کارشناسی تا دوره دکتری ارائه می‌شود.

قاسمی‌نژاد با تصریح اینکه بخشی از فرایند جذب مدرسان انس با قرآن کشوری و بخشی دیگر استانی است، گفت: آزمون کتبی به‌صورت مجازی در روز ۲۵ تیر امسال برگزار می‌شود و زمان آزمون شفاهی آن نیز مردادماه اعلام شده است که مصاحبه و گزینش در استان انجام خواهد شد. افراد حائز شرایط پس از موفقیت در آزمون کتبی و شفاهی، مجوز تدریس را به‌عنوان مدرس حق‌التدریس کسب می‌کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان تا ۲۳ تیرماه فرصت دارند برای ثبت‌نام در این فراخوان و دریافت اطلاعات بیشتر و منابع آزمون‌ها به پایگاه اینترنتی اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یا نشانی اینترنتی https://iau.nahad.ir/quran مراجعه کنند.

مدرس حوزه و دانشگاه در استان تصریح کرد: با توجه به نیاز دانشگاه‌های آزاد استان، محدودیتی در تعداد ثبت‌نامی‌ها و پذیرش نداریم و تمامی علاقه‌مندان دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های الهیات اعم از علوم قرآن و حدیث، معارف اسلامی، فقه و حقوق و سطح ۳ یا ۴ حوزوی می‌توانند در این فراخوان ثبت‌نام کنند. 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان گفت: در حال حاضر قریب به هفت مدرس آقا و بانو درس انس با قرآن در شهرکرد و دو مدرس در هر یک از واحدهای شهرستانی مشغول تدریس هستند که با فراخوان امسال امیدواریم نیازهای دانشگاه به مدرس تأمین شود.

انتهای پیام
captcha