اعلام ویژه‌برنامه‌های صدا‌وسیمای البرز در عید غدیر
کد خبر: 4152486
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

اعلام ویژه‌برنامه‌های صدا‌وسیمای البرز در عید غدیر

مدیرکل صدا‌وسیمای البرز با تشریح ویژه‌برنامه‌های این نهاد در روز عید غدیر گفت: برنامه «ماه‌نشین» با دعوت از هنرمندان، شعرا و گروه‌های سرود استانی و با حضور کارشناسان به موضوع عید غدیر می‌پردازد.

عید غدیر

به گزارش ایکنا، به نقل از صدا‌وسیمای البرز، علی صادق مقدسی، مدیرکل صداوسیمای البرز گفت: ویژه‌برنامه عید سعید غدیر در روز جمعه، 16 تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در بلوار امامزاده حسن(ع) از سیمای البرز به‌طور زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه «ماه‌نشین» با دعوت از هنرمندان، شعرا و گروه‌های سرود استانی و با حضور کارشناسان به موضوع عید غدیر می‌پردازد، افزود: همچنین برنامه آستان ملکوت با موضوع اهمیت واقعه غدیر خم و ولایت‌پذیری از سیمای البرز پخش خواهد شد. نماهنگ اول علی(ع) و مرد مردان، انیمیشن دل آوا، کمیک‌موشن به عشق مولا نیز از دیگر تولیدات سیمای البرز است.

مدیرکل صدا و سیمای البرز بیان کرد: تهیه‌کنندگان رادیو با ویژه‌برنامه‌ همای رحمت در روز جمعه، 16 تیرماه از ساعت ۹ تا ١١ همراه شنونده‌های البرزی خواهند بود. میان‌برنامه‌های کوتاه (غدیر در قرآن) ویژه دهه امامت و ولایت نیز در این ایام پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: تهیه گزارش خبری از روستای سادات در طالقان، گزارش از اردوگاه امام علی(ع) در خصوص اکرام ایتام و پوشش خبری ازدواج آسان ۲۰ زوج در البرز از برنامه‌هایی است که معاونت خبر برای این ایام تهیه و تدارک دیده است.

صادق‌مقدسی یادآور شد: معاونت فضای مجازی صدا‌وسیمای البرز نیز با تولید چهار استوری کلیپ، دو استوری پوستر و چهار ویدئو کلیپ همراه مخاطبان است.

انتهای پیام
captcha