شناخت روحیه نسل جوان اولویت مدیران مدارس علمیه خواهران باشد
کد خبر: 4154332
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

شناخت روحیه نسل جوان اولویت مدیران مدارس علمیه خواهران باشد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: روحیه نسل جوان امروزی متفاوت است بنابراین مدیران مدارس علمیه مطالعات خود را در جهت شناخت روحیه طلاب رونق دهند تا تربیت طلبه موفق برایشان حاصل شود.

رسول خواسته، مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام رسول خواسته، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل، 20 تیرماه، در نشست با مدیران مدارس علمیه خواهران استان اردبیل، خدمت در نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران را مصداق بارز از اشتیاق انسان به پروردگار متعال بیان کرد و گفت: به فضل الهی مدیران مدارس علمیه خواهران ما با نگاه عبادت به عرصه خدمت به طلاب ورود کرده‌اند و این تلاش‌ها در فعالیت‌های جهادی که انجام می‌دهند به‌طور کامل مشهود است.

وی افزود: در سند چشم‌انداز حوزه علمیه خواهران تبدیل این نهاد مقدس به مرجعیت علمی مورد تأکید قرار داده شده است بنابراین مدیران مدارس بایستی با تمام قوت امور حوزه را پیش ببرند و در جهت تقویت آن بکوشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان این‌که مدیران واحد‌های حوزوی خواهران بایستی علاوه بر اشرافیت کامل به امور حوزه، نگاه تربیتی و مادرانه به طلاب داشته باشند، تصریح کرد: در کنار نگاه محبت‌آمیز، قانون‌مداری در امور نیز بایستی در افکار مدیران نقش ببندد و مورد توجه ویژه قرار گیرد.

خواسته از هنر‌های مدیریتی، توازن در کار را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: نصیحت، دلجویی، رازداری و تغافل مادرانه مدیران سبب رشد طلبه می‌شود یا به عبارتی عمل و رفتار مدیر الگوی شاخص برای طلاب است.

وی کشف استعداد‌های طلاب را به مدیران مدارس علمیه خواهران توصیه کرد و افزود: روحیه نسل جوان امروزی متفاوت است، بنابراین مطالعات خود را در جهت شناخت روحیه طلاب رونق دهید تا تربیت طلبه موفق برایتان حاصل شود.

انتهای پیام
captcha