درخشش لرستان در مسابقات منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش
کد خبر: 4155795
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸

درخشش لرستان در مسابقات منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش

۲۱ نفر از قرآنیان خانواده‌های یگان‌های تابعه لشگر ۸۴ پیاده لرستان در مسابقات قرآن منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش به میزبانی دزفول موفق به کسب مقام اول تیمی شدند.

مسابقات منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش

اسلام بلواسی، مدیر قرآن و عترت ارتش در لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری مرحله منطقه‌ای بیست و سومین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش که در روزهای ۲۴ و ۲۵ به میزبانی تیپ ۲۹۲ دزفول برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقات قرآن کریم بیش از ۳۵۰ نفر از فرزندان و همسران کارکنان پایور، جمعی 15 یگان از یگان‌های مستقر در منطقه لرستان و استان خوزستان با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در این مرحله یگان‌های تابعه لشگر ۸۴ پیاده لرستان با کسب ۲۱ رتبه برتر موفق به کسب رتبه اول تیمی شدند که در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات که امروز، ۲۶ تیرماه برگزار شد با اهدای لوح سپاس و هدایایی از آنها تجلیل شد.

بلواسی اضافه کرد: ابوالفضل بیرانوند در رشته اذان نفر اول، امیرعلی بلواسی در رشته حفظ ۵ جزء نفر اول، عطیه بیرانوند در رشته حفظ سه جزء نفر اول، فاطمه بیرانوند فرزند حمیدرضا در حفظ ۱۰ جزء، ریحانه میرزایی یگانه در حفظ ۱۰ جزء اول شد، فاطمه بیرانوند فرزند داریوش در حفظ سه جزء بالای ۱۴ سال اول شد.

وی افزود: همچنین کیمیا کولیوند در حفظ ۵ جزء سوم شد، مهلا دریکوندی در حفظ سه جزء دوم شد، صدیقه سپهوند در حفظ ۵ جزء سوم شد، منصوره رضایی در ترتیل سوم شد، سیمین دلفان در قرائت تحقیق سوم شد، سیده زهرا شاهرخی در رشته دو جزء همسران دوم شد، حانیه جودکی در رشته ترتیل سوم شد، ستایش محمدی‌کیا در حفظ یک جزء فرزندان زیر ۱۴ سال دوم شد.

بلواسی با بیان اینکه مرحله نهایی نیروی زمینی ارتش 15 مردادماه سال‌ جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد، گفت: زینب میرزانیا در حفظ ۱۰ جزء همسران دوم شد، محمدهادی شیرانی در رشته اذان سوم شد، لیلا طولابی در حفظ ۱۵ جزء همسران سوم شد، مهری سپهوند در حفظ کل دوم شد، محمدپارسا میرزاپور در قرائت ترتیل سوم شد، محمد عزیزی در حفظ یک جزء فرزندان زیر ۱۴ سال اول شد و اکرم یاری در حفظ یک جزء دوم شد.

انتهای پیام
captcha