آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان برگزار شد
کد خبر: 4156520
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان با حضور فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار و سردار ناصر فرشید به‌عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان معرفی شد.

آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان با حضور فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان امروز، ۲۹ تیرماه در ستاد فراجا کرمان برگزار شد.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده سابق انتظامی کرمان در این آیین خدمت چهار دهه خود به مردم و تأمین نظم و امنیت را توفیق الهی دانست و گفت: نقش همکاران انتظامی در موفقیت‌های نیروی انتظامی استان کرمان بی‌نظیر است.

وی توجه به دانش، علم و فناوری را از عوامل اصلی رسیدن به امنیت پایدار برشمرد و افزود: امروز مرزی بین مردم و پلیس وجود ندارد و جامعه پلیس را از خود می‌داند. پلیس برای رسیدن به جایگاهی در تراز انقلاب گام‌های بلندی برداشته و لازم است همه برای رسیدن به این مهم با پلیس همکاری کنند.

سردار ناظری با بیان اینکه حرکت انتظامی به سمت مسئولیت‌پذیری اجتماعی است، اظهار کرد: سند راهبردی امنیتی استان تدوین و در موضوعاتی همچون سوخت، تنش آبی، کویر، جرایم سازمان یافته، اتباع و... در حال اجرا است که امیدواربم ما را به سرمنزل مقصود برساند.

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این آیین خدمت به مردم را نعمت الهی دانست و گفت: عهد می‌بندم تا پای جان از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نکنم. امنیت مسئله بسیار ارزشمندی است که همه ما به آن مکلف هستیم و همه مسئولان باید دست به دست هم داده تا خدمت خوبی ارائه دهیم.

در این آیین از زحمات سردار عبدالرضا ناظری فرمانده سابق انتظامی کرمان تقدیر و سردار ناصر فرشید، به‌عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان معرفی شد. سردار فرشید پیش از این جانشین پلیس پیشگیری فراجا بود. او از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بوده و پیش از آن نیز جانشینی فرماندهی انتظامی استان کرمان را در سابقه شغلی خود دارد.

انتهای پیام
captcha