آغاز آزمون‌های طرح «۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید» در یزد
کد خبر: 4156905
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

آغاز آزمون‌های طرح «۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید» در یزد

فرآیند آزمون‌های طرح «۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید» در یزد آغاز شد و قرآن‌آموزان می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود در سامانه حمد در آزمون شرکت کنند.

جلسه مجازی آغاز فرآیند آزمون‌های طرح «۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، فرآیند آزمون‌های طرح بزرگ «چهار هزار حافظ قرآن کریم به نیت چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم استان یزد» از امروز آغاز شد و قرآن‌آموزان می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود در سامانه حمد در آزمون مربوطه شرکت کنند.

در همین راستا در نشستی مجازی با حضور مربیان و مؤسسات قرآنی فعال در این طرح، توضیحات مورد نظر ارائه و ابهامات پاسخ داده شد. چگونگی برگزاری آزمون و تأیید توسط مربی، به حد نصاب رسیدن مقدار جلسه‌ای که یک قرآن‌آموز باید به آمادگی کامل برسد و بتواند در آزمون شرکت کند و ... از دیگر مواردی بود که به آن پرداخته شد.

مربیان و مؤسسات قرآنی فعال در این طرح می‌توانند در صورت هرگونه ابهامی با پشتیبانی این طرح با شماره 91301232-021تماس بگیرند.

یادآور می‌شود بیش از چهار هزار و 300 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به حضور و غیاب دو هزار و 544 نفر اقدام شده و 185 مربی در این طرح فعال هستند. اگر قرآن‌آموزی در 10 جلسه شرکت و توسط مربی تأیید شده باشد، می‌تواند وارد پنل شده و در آزمون شرکت کند.

انتهای پیام
captcha