راهکارها در حوزه ترویج اقامه نماز بومی‌سازی شود
کد خبر: 4157307
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
قائم مقام ستاد اقامه نماز:

راهکارها در حوزه ترویج اقامه نماز بومی‌سازی شود

سیداحمد زرهانی با تأکید بر بومی‌سازی راهکارها در حوزه اقامه نماز گفت: برای این مهم باید تمام دستگاه‌های فرهنگی پای کار باشند و ستاد اقامه نماز کشور نیز آمادگی خود را برای بهبود ترویج فرهنگ اقامه نماز در استان‌ها اعلام می‌کند.

سیداحمد زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، سیداحمد زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور دیروز، 31 تیر در جلسه ستاد اقامه نماز استان کردستان با اشاره به اینکه ذهن و فکر کودکان و نوجوانان ما امروز معطوف به فضای مجازی است، گفت: در این راستا برای مقابله با توطئه‌های دشمن ما نیز باید در بخش فضای مجازی برنامه داشته باشیم.

وی افزود: غفلت از کودکان و نوجوانان در دوران کرونا موجب تأثیرگذاری دشمن بر ذهن جوانان ما و آسیب‌های عمده‌ای که رد سطح کشور شاهد آن بودیم شد که این امر رسالت مسئولان در عرصه برنامه‌ریزی برای فضای مجازی را سنگین‌تر کرده است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور بیان کرد: برای این امر باید از جوانان و نوجوانان فعال در عرصه فناوری بهره‌گیری شود و آنان را به حضور در کارگروه‌های خاص تعیین شده برای این امر تشویق کرده تا با هدایت بزرگترها، اتاق فکری تشکیل داده و راهکارها را پیدا و تولید محتوا کنند.

وی با تأکید بر اینکه فرمانداران باید شوراهای اقامه نماز را در شهرستان‌ها تشکیل و تصمیمات مناسب اتخاذ کنند، افزود: باید در استان کارگروهی به منظور تولید محتوا برای صدا وسیما و فضای مجازی تشکیل و فراخوان آن حتی در سطح ملی منتشر شود.

زرهانی با اشاره به تشکیل کارگروهی در آموزش و پرورش با حضور فضلا و طلاب در مدارس اظهار کرد: این کارگروه آموزش‌های لازم با موضوع فلسفه و حکمت نماز را به نوجوانان ارائه کند چرا که اگر نسل نو را دریابیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی با تأکید بر بومی‌سازی راهکارها در حوزه اقامه نماز گفت: برای این مهم باید تمام دستگاه‌های فرهنگی پای کار باشند و ستاد اقامه نماز کشور نیز آمادگی خود را برای بهبود ترویج فرهنگ اقامه نماز در استان‌ها اعلام می‌کند.

انتهای پیام
captcha