معاون رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان پناهی را تسلیت گفت
کد خبر: 4158738
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

معاون رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان پناهی را تسلیت گفت

معاون رئیس جمهور و استاندار البرز در پیام‌هایی جداگانه درگذشت پدر شهیدان پناهی را تسلیت گفتند.

پدر شهیدان پناهی

به گزارش ایکنا از البرز، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و مجتبی عبداللهی استاندار البرز در پیام‌هایی جداگانه درگذشت پدر شهیدان پناهی را تسلیت گفتند.

قاضی‌زاده هاشمی در پیام تسلیت خود اظهار کرد: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه های ایثار ونمونه های برتر استقامت و فداکاری هستند.

مرحوم «حاج محمد پناهی» پدر شهیدان والامقام «مسعود، اکبر و سعید پناهی» پس از سال ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته و در این میان نقش پدران ارجمند این اسوه های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

این مسئول ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده این مرحوم، از پروردگار متعال علو درجات برای این عزیز سفرکرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت خواست.

همچنین در پیام عبداللهی  نیز آمده است: 

«انا لله و انا الیه راجعون» خبر درگذشت مرحوم «حاج محمد پناهی» پدر گرانقدر شهیدان سعید، مسعود و اکبر پناهی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

این شیرمردان اسطوره های صبر و مقاومت هستند که فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند و در راه دین و میهن آنان را به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند و در فراق شان چون کوه ایستادند. ایران اسلامی امروز عزت، سربلندی و دوام خود را مدیون این عزیزان است و تاریخ این ملت ایثار و جان گذشتگی شان را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب ضایعه فراق این انسان پاک نهاد را به مردم غیور استان، خانواده‌های معظم ایثارگران و شهدا بویژه خانواده ایشان تسلیت عرض نموده از خداوند سبحان برای بازماندگان صبر و برای روح آن پدر فداکار رحمت واسعه الهی آرزومندم.

شهید «مسعود پناهی» متولد سال ۱۳۴۶، دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه بر اثر سوختگی، شهید «اکبر پناهی» متولد سال ۱۳۴۰، دی ماه سال ۵۹ در کرخه بر اثر اصابت ترکش و شهید «سعید پناهی» متولد سال ۱۳۴۵، فروردین‌ماه سال ۶۱ در عملیات فتح المبین در رقابیه بر اثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
captcha