مشارکت 450 کانون مسجد البرز در برپایی عزاداری‌های حسینی
کد خبر: 4159193
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

مشارکت 450 کانون مسجد البرز در برپایی عزاداری‌های حسینی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، فعالان کانون‌های مساجد مشارکت جدی در برپایی ویژه‌برنامه‌های مختلف عزاداری‌ داشتند.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) فعالان 450 کانون مسجد استان مشارکت جدی در برپایی ویژه‌برنامه‌های مختلف عزاداری‌های حسینی(ع) داشتند.

وی افزود: حضور در دسته‌های عزاداری، مشارکت در برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مساجد، مشارکت در برگزاری شبیه‌خوانی‌ها از جمله این فعالیت‌ها بود.

این مسئول بیان کرد: از نوجوانان تا جوانان مسجدی همگی برای برپایی محافل عزاداری زحمات زیادی را متحمل شدند و تلاش کردند تا در راه امام حسین(ع) و یارانش گام‌های هر چند کوچک بردارند تا این نهضت بزرگ عاشورایی برای همیشه در جامعه زنده بماند.

شکری توضیح داد: البته این محافل عزاداری در دهه دوم محرم نیز برپا خواهد بود و فعالان کانون‌های مساجد با برپایی محافل تبیینی در تبلیغ راه امام حسین(ره) و نهضت عاشورا ویژه‌برنامه‌هایی را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha