نقش‌آفرینی در کنگره 3400 شهید اردبیل، افتخاری برای بچه‌های مسجد بود
کد خبر: 4163910
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

نقش‌آفرینی در کنگره 3400 شهید اردبیل، افتخاری برای بچه‌های مسجد بود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان اردبیل با حضور در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل سرود «از چالدران تا شلمچه» را اجرا کردند.

کنگره شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۲۹ مردادماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان اردبیل با حضور در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل سرود «از چالدران تا شلمچه» را اجرا کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل روز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه در سالن ورزشی جهان پهلوان رضازاده با حضور فرمانده سپاه پاسداران و سایر مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: نقش‌آفرینی بچه‌های مسجد در بخشی از این برنامه و اجرای سرود به یاد و نوای شهدا از افتخارات بچه‌های مسجد بود که نصیب آن‌ها شد و نیز یک افتخار برای کانون‌های مساجد بود. آمون اظهار کرد: از همکاری و همدلی دستگاه‌های متولی این کنگره نیز سپاسگزاریم که اجرای پرافتخار سرود کنگره را به بچه‌های مسجد استان سپردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: این گروه‌های سرود از مناطق مختلف استان گردهم آمدند تا بتوانید دین خود را به شهدا انجام دهند.

انتهای پیام
captcha