اجرای پویش «دلدادگان حسینی» ویژه اربعین در سمنان
کد خبر: 4164147
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

اجرای پویش «دلدادگان حسینی» ویژه اربعین در سمنان

معاون سیاسی امنیتی استانداری از برگزاری پویش «دلدادگان حسینی» ویژه اربعین حسینی در استان سمنان خبر داد و گفت: اقدامات لازم در ستاد اربعین حسینی و کمیته‌های ذیل آن در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های مرتبط با اربعین در دست انجام است.

احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان شب گذشته، 30 مرداد در نشست ستاد اربعین استان در دفتر امام جمعه سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص اربعین گفت: تمامی ظرفیت‌ها برای استفاده حداکثری محتوایی از این رویداد جهانی مهم باید بکار گرفته شود.

وی از برگزاری پویش دلدادگان حسینی ویژه اربعین حسینی در استان خبر داد و گفت: اقدامات لازم در ستاد اربعین حسینی و کمیته‌های ذیل آن در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های مرتبط با اربعین در دست انجام است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با اشاره به اینکه آمادگی برای پشتیبانی از مواکب و ایستگاه‌های صلواتی در استان وجود دارد، متذکر شد: موکب‌های استان علاوه بر درون استان در مرز مهران و داخل کشور عراق نیز به زائران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

ریواده با اشاره به کمیته‌های مختلف ستاد اربعین از حمل و نقل، اجرایی و موکبها و مصوبات آنها که تسهیل‌گری امور را بر عهده دارد، افزود: تأمین و تضمین سلامت و امنیت زائران اربعین حسینی در سراسر استان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha