عظمت فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم
کد خبر: 4164652
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
استاندار خراسان‌شمالی:

عظمت فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم

استاندار خراسان‌شمالی با تأکید بر اینکه عظمت هشت سال دفاع مقدس را با هر ادبیاتی باید به نسل جوان انتقال دهیم، گفت: هفته دفاع مقدس یک فرصت مناسب برای یادآوری این عظمت است چون هر مقوله جنگ، داستان‌هایی دارد که باید یادآوری شود.

محمدرضا حسین نژاد، استاندارخراسان شمالیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان گفت: دفاع مقدس به عنوان یک نقطه قوت به نسل جدید شناسانده شود تا جوانان و نوجوانان از این رزق معنوی بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه عظمت هشت سال دفاع مقدس را با هر ادبیاتی باید به نسل جوان انتقال دهیم، افزود: هفته دفاع مقدس یک فرصت مناسب برای یادآوری این عظمت است چون هر مقوله جنگ، داستان‌هایی دارد که باید یادآوری شود.

وی وحدت و اطلاعت‌پذیری از ولی امر را از ارکان پیروزی جنگ تحمیلی عنوان کرد، اظهار کرد: بهترین فرصت برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی این است تا جوانان را به سوی اردوهای راهیان نور و نشان دادن تصاویر و فیلم‌های آن ایام هدایت کنیم تا هفته دفاع مقدس را قدر بدانند.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه جنگ ما با کشور عراق نبود، گفت: در جنگ تحمیلی، تمام کشورها تجهیزاتی در اختیار عراق قرار دادند که در واقع جنگ با تمام کشورهای سلطه بود و این در حالیست که هفته دفاع مقدس با معنویات آمیخته شده و هیچ یک از کشورهای سلطه پس از گذشت سال‌ها نتوانستند بر ایران مقتدر پیروز شوند.

گفتنی است در این جلسه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود برای هفته‌ی دفاع مقدس را تشریح کردند.

انتهای پیام
captcha