سلسله برنامه «طرح تعالی و تحکیم خانواده» در اصلاندوز آغاز به‌کار کرد
کد خبر: 4165215
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

سلسله برنامه «طرح تعالی و تحکیم خانواده» در اصلاندوز آغاز به‌کار کرد

مدير ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبيل گفت: اولين ويژه‌برنامه «طرح تعالی و تحکيم خانواده» از شهرستان اصلاندوز آغاز شد و برنامه‌های خانواده‌محور در ساير شهرستان‌ها نيز اجرا می‌شود.

سلسله برنامه طرح تعالی و تحکیم خانوادهبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدير ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبيل، گفت: اولین ویژه‌برنامه طرح تعالی و تحکیم خانواده از شهرستان اصلاندوز آغاز شد و برنامه‌های خانواده‌محور در سایر شهرستان‌ها نیز اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: استعدادیابی و استعدادشناسی، پرواز تا بی‌نهایت، دانش‌افزایی مادران و تربیت فرزند، سبک زندگی اسلامی، پاتوق نوجوانانه، مادران قرآنی، سواد رسانه و حجاب و عفاف از جمله محورهای این برنامه فرهنگی است.

وی اظهار کرد: توانمندسازی نوجوانان و جوانان در امر مهارت‌های زندگی و سبک زندگی از مهم‌ترین محورهای این دوره آموزشی است که در سراسر استان اردبیل برگزار خواهد شد.

آمون تصریح کرد: آگاهی‌سازی نوجوانان و جوانان نسبت به مسئولیت و فعالیت اجتماعی از مهم‌ترین کارکردهای مساجد است که در دوره آموزشی طرح تعالی و تحکیم خانواده پیگیری می‌شود. امیدواریم اجرای دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی منجر به تحول مثبت در زندگی خانواده‌ها شود.

انتهای پیام
captcha