طرح حامیم الگو مناسب برای توانمندسازی دانشجویان در زمینه‌های مختلف اجتماعی است
کد خبر: 4167495
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

طرح حامیم الگو مناسب برای توانمندسازی دانشجویان در زمینه‌های مختلف اجتماعی است

مسئول دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاههای گلستان با بیان اینکه برای توانمندسازی دانشجویان در زمینه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی باید الگوی مناسب ارائه داد، گفت: طرح حامیم ۲ توسط نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و مسئولین ذیربط دانشگاه‌ها به منظور توانمندسازی دانشجویان انقلابی و دغدغه مند در تمامی عرصه‌ها برگزار ‌شده که با توجه با آمارها سال گذشته توانسته موفق عمل کند.

حجت الاسلام طاهری مسئول دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاههای گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سید رضا طاهری، مسئول دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاههای گلستان، امروز 16 شهریور، در نشست خبری طرح حامیم ۲ با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام اربعین اباعبدالله الحسین(ع) گفت: قیام امام حسین(ع) و یاران با وفایشان و روشنگری و تلاش‌های امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) باعث بوجود آمدن مسیر جدید و احیأگری‌ دین اسلام بعد از انحراف و مشکلات بوجود آمده توسط یزیدیان زمان شد.

مسئول دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاههای گلستان انقلاب اسلامی ایران امتداد قیام امام حسین(ع) دانست و افزود: دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی ایران نقش مقدسی داشته و از ابتدای انقلاب دانشجویان انقلابی همواره در همه عرصه‌های انقلاب و حوادث سخت انقلاب نقش‌آفرینی کرده و با حضور پررنگ خود باعث استمرار این مسیر نورانی شدند.

حجت‌الاسلام طاهری به منویات رهبری که دانشجویان حلقه میانی و واسط میان مردم و مسئولان هستند اشاره و اظهار کرد: حلقه میانی به افرادی اطلاق شده که توانسته بین اقشار برنامه ریز و تصمیم ساز در عرصه‌های مهم با اقشار عام ارتباط برقرار کرده که امروزه دانشجو و دانشگاه این نقش مهم را برعهده دارد.

وی با اشاره به دومین طرح حامیم در سطح دانشگاههای استان گفت: این طرح توسط نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و مسئولین ذیربط دانشگاه‌ها به منظور توانمندسازی دانشجویان انقلابی و دغدغه مند در تمامی عرصه‌ها برگزار ‌شده که با توجه با آمارها سال گذشته توانسته موفق عمل کند.

حجت‌الاسلام طاهری تصریح کرد: لذا یکی از راه‌هایی که می‌توان انتخاب و به واسطه آن گستره تأثیر و رسیدن به اهداف را آسانتر کرد، استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی سیاسی دانشگاه‌ها است و این همان مدلی است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از آن به عنوان حلقه‌های میانی یاد کرده‌اند.

مسئول دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاههای گلستان گفت: اگر بخواهیم برای مردم جامعه کارها و آموزش‌ها و خدماتی را ارائه دهیم و روشنگری و بصیرت افزایی را دنبال کنیم، یکی از بهترین راهها استفاده از ظرفیت فعالان و کنشگران است تا عملیات و اتفاقاتی که رخ می‌دهد ضریب داده شود و استفاده بیشتری از آن صورت گیرد و جامعه هدف بیشتری را مخاطب خود قرار دهد.

انتهای پیام
captcha