دانشجویان سربازان اصلی جهاد تبیین در جنگ روایت‌ها هستند
کد خبر: 4167837
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان:

دانشجویان سربازان اصلی جهاد تبیین در جنگ روایت‌ها هستند

مهاجر با بیان‌اینکه دانشجویان سربازان اصلی جهاد تبیین در جنگ روایت‌ها هستند، گفت: اگر جوانان می‌خواهند برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کاری انجام دهند، نیاز است دستاورد و حقایق‌های آن را به خوبی روایت کنند.

مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سید علی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان امروز، 18 شهریور در مراسم افتتاحیه طرح حامیم 2 ویژه دانشجویان استان که در دانشگاه پردیس منابع طبیعی گرگان برگزار شد، گفت: دشمنان نظام و انقلاب در سال گذشته با هدف قرار دادن دو قشر مهم و تأثیرگذار جامعه از جمله نوجوانان و دانشجویان سعی در ناامنی جامعه و القای ناامیدی در جامعه را داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ادامه داد: با یک بازنگری نسبت به روند کارکرد دولت از سال گذشته و شرکت مردم در مراسمات مذهبی از جمله محرم وپیاده روی اربعین و حتی برپایی مواکب دلداگان حسینی در شهر و روستا نشان دهنده این است که دشمن با هر نقشه‌ای در براندازی نظام با شکست مواجهه شده و این مردم هستند که در این جنگ سخت رسانه‌ای و ترکیبی موفق شدند.

مهاجر یکی از ابزارهای مهم جنگ را رسانه عنوان و بیان کرد: رسانه به‌راحتی می‌تواند قدرت نفوذ دشمن را بر افکار عمومی ایجاد کند و در حقیقت تعیین‌کننده میدان برای کسانی خواهد بود که تولید محتوای خوبی در آن داشته باشند و بدون تردید فضای مجازی یکی از زیر مجموعه‌های مهم رسانه محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان این موضوع که در چند سال اخیر بخش زیادی از جنگ‌های ترکیبی و شناختی بر بستر رسانه انجام شده است، اظهار کرد: رسانه اسبابی برای مدیریت، اشاعه و کنترل مراحل مختلف جنگ ترکیبی توسط دشمنان است.

وی با بیان اینکه دانشجویان سربازان اصلی جهاد تبیین در جنگ روایت‌ها هستند، گفت: اگر جوانان می‌خواهند برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کاری انجام دهند، نیاز است دستاورد و حقایق‌های آن را به خوبی روایت کنند.

انتهای پیام
captcha