اقدامات جهادی جوانان نخبه زمینه پیشرفت را مهیا می‌کند
کد خبر: 4168734
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
استاندار گلستان:

اقدامات جهادی جوانان نخبه زمینه پیشرفت را مهیا می‌کند

زنگانه اقدامات جهادی و رشد استان فقط با بکارگیری جوانان میسر دانست و گفت: وجود شما جوانان و دانشگاهیان و نخبگان فرهنگی می‌تواند در پیشرفت استان و رسیدن به قله‌های علم و دانش تأثیرگذار باشد و استان از وجود شما جوانان استقبال می‌کند.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان شب گذشته، ۲۱ شهریورماه در جمع دانشجویان طرح حامیم و جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان به اقدامات و دستاوردهای استانی در دولت اشاره کرد و گفت: گلستان جزو ۳ استان رشد متوازن در تمام شاخص‌های اقتصادی با وجود خشکسالی‌های متوالی در استان است.

زنگانه با بیان‌ اینکه سرانه درآمدی استان به بیش از ۵۰ درصد میانگین کشور رسیده است، افزود: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۱ هزار شغل که باید ایجاد می‌شد که تاکنون تعداد آن بیش از ۳۸ هزار شغل ثبت شده است و رشدی ۱۲۰ درصدی داشته است.

وی همچنین به رشد اقتصادی به رشد ۳ درصدی از منفی ۵.۹ اشاره و تصریح کرد: طبق اعلام آمار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی رشد ۷.۹ درصدی حوزه صنعت یک رکورد تاریخی است و گلستان جزو ۵ استان برتر کشور قرار گرفته و توانسته بیش از ۱۸ هزار شغل دارای پایداری اشتغال ایجاد کند که منجر به بیمه پردازی شده است.

استاندار گلستان اقدامات جهادی و رشد استان فقط با بکارگیری جوانان میسر دانست و گفت: وجود شما جوانان و دانشگاهیان و نخبگان فرهنگی می‌تواند در پیشرفت استان و رسیدن به قله‌های علم و دانش تأثیرگذار باشد و استان از وجود شما جوانان در زمینه‌های علمی و فناوری و فرهنگی استقبال می‌کند.

انتهای پیام
captcha